יום חמישי, 1 באפריל 2010

מטרת בלוג בלמידה?

התאריך: 24.3.2010
המקום: מרכז ללימודים אקדמיים - אור יהודה
האירוע: צ'אט ביני ובין ג' (השם שמור במערכת) בעקבות הצגת פרויקט הגמר - בלוג:
ג': איך אני בלחץ...זה נשמע כמו סינית... איך נעמוד בזה?
אני: גם אני, כל הזמן מנסה לחשוב על מה אני אכתוב כל שבוע?
ג': מה בדיוק היא רוצה? לא ברור!
אני: על מה בדיוק אני אכתוב פעם אחת לפחות בשבוע?
ג': תחושה של חוסר אונים, בלבול...
אני: כן אני מבינה את ההרגשה...
(הצ'אט מתבסס על אירועים אמיתיים שקרו בשטח)


התאריך: 1.4.2010
המקום: מושב גן יאשיה (אי שם ברחבי עמק חפר)
האירוע: כתיבת פוסט ראשון - מטרת בלוג בלמידה בקול שלי?!
עבר שבוע מחשיפת פרויקט הגמר ועדיין סימני שאלה רבים מתרוצצים בראשי.
אני יושבת מול הנייר הריק ושואלת את עצמי שוב ושוב - מהי מטרת בלוג בלמידה?
סיפרתי לקרוביי כי עליי לכתוב בלוג, הם גילו התעניינות, אך עימתו אותי שוב עם השאלה כיצד אשלב בלוג בלמידה? ומה תהה מטרתו ותרומתו?
אני מתקשה לענות על שאלות אלו לעצמי ולקרוביי וכרגע בעיקר סימני שאלה עולים בראשי???????????????????
אני חשה כי זהו אתגר עבורי לגלות מהי מטרת הבלוג בשילובו בלמידה האישית שלי וכן בשילובו בתהליך ההוראתי, האם? ובאיזה אופן?
אני מאמינה כי תפעול הבלוג יהווה עבורי מקום בו אוכל להציג את תהליך הלמידה האישי שלי באופנים שונים, אני רואה בכך אתגר מחשבתי וביצועי ובעיקר דרך לענות על השאלות המטרידות אותי בשילוב טכנולוגיה זו בהמשך הדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה